Farida100 24 haftalıkken banada fazla dedi doktor ama normal bir şekilde kötü bir şey söylemedi ben de kafaya taktım perinatoloğa gittim detaylı ultrason yaptırdım çok şükür bebekte iyi suyuma da normal dedi 4 yerden ölçüm yaparak 5 hafta sonra kendi doktoruma gittim suyun çok fazla dedi ben de detaylı yaptırdığımı doktorun normal dediğini söyledim pek tatmin olmadı bu cevaba şekeri falan kesersem düzelir mi dedim şekeri kesen 1 kişinin yaşayıp normale döndüğü su olayı bilimsel değildir dedi anlamadım valla diyetisyenle görüş dedi annem de su fazla olur işte diyor çocuk susuz mu kalsın diyor