ksksister35 Merhaba kızlar öncelikle herkese hayırlı sağlıklı doğumlar,İzmirden yazıyorum gen DNA testlerinizi nerelerde kaça yaptırdınız?
Sm135 ksksister35 merhaba canım. Amin inşallah sende sağlıkla kucağına al 🙏 ben ctesi günü grovoya yaptırdım verifi maksimum panel olarak geçiyor 10 iş günü içinde çıkıyormuş 690 dolara yaptırdım.
karakasss ksksister35 İzmir genetikte yaptırmıştım 6 bin tl ye. 14 iş gününde sonucu rapor olarak atıyorlar. İkili üçlü vs ile uğraşmak yerine en mantıklısı bunu yaptırmak.
ksksister35 Sm135 çok teşekkür ederim tahminimden daha da yüksekmiş fiyatları doktorum bugün önerdiği yerlerin kartını verdi ancak arefe olduğu için bayram sonrası arıcaz önden bı öğrenmek istedim
Sm135 ksksister35 benim ikili sıkıntılı olduğu için onu önerdiler ama 440 dolar var nice test var. Sizin için uygunu oysa onu da yaptırabilirsiniz. Sadece daha detaylı diye ben onu istemiştim.
Rabia234 Sm135 bende geçen aylarda yaptırdım 410 dolar ödedik başka bir test yaptırmadım , birde bende sma taşıyıcılığı çıktı onun için bir kaç test yaptırdım
Sm135 ksksister35 sizi etkilemek istemem olacak herşey allahtan tabiki ama bu 2 li 3 lü hiç biri kesinlik belirtmiyor. Ben en başından bilsem kesinlikle hiç birini yaptırmaz fetal yaptırırdım
ksksister35 Zumzumm hayır şuan 10haftam 13de ikili için geliceksiniz şimdiden düşünün ona göre karar verirsiniz dedi
ksksister35 Rabia234 teknoloji gelişti ama herşeyi önden bilme şansın olması extra ayrı bir sorumluluk bilemedim😔