Melikus123 Sabah kalkıp test yaptım yapar yapmaz iki çizgi oldu. Kan testi yaptırdım epey yüksek çıktı beta sonucum. Doktoruma test sonucunu attım malum bu gün çalışmadıkları için tebrik ederim gebesiniz yazmış. Ama hala şoktayım.