Kızlae dün foruma yazmıstım 10 dakıkada bir sancım var dıye dün dogurdum evet hep normal doğum istıyordum hastaneye gıttık doktor açılmam varmı dıye muayne etmesı gerektıgını söyledi ama muayne edemedı resmen kendımı cok kastım sancılarım vardı ama açılmam suyum veya kanamam yoktu doktor sezeryan yaplım dedi bende kabuk ettım iyikide etmişim cünkü bebeğim tuvaletini yapmıştı hem çişini hem kakasını yanı bosuna sancı cekıpte tekrar sezeryana alınabılırdım o yüzden iyi oldu ama cok kotuydum dün yenı yenı kendıme gelıyorum o doğumhaneden ıceri gırınce kotu oldum baya dooum yapılırken o çekişmeyi bılem bilir aklımdan cıkmıyor aşırı derecede hissettim basım cok agrıdı mıgdem falan bulandı açıkcası bu kadar kotu gecegını düşünmemiştim daha sonrasında miniğimi gösterdiler aynı babası benımle hiçbir alakası yokbu arada daha sonra cıktık işte odamıza eşimi görünce agladım kendımı cok tuhaf hıssettim gercekten cok güzel bir duygu emzirirken canım cok yandı goguslerım yara oldu ayrıca aranızda şunu yap iyi gelir diyen varsa mutlaka yazsın hem sütü artırıcak şeyler hemde göğüs yarası içinz bu arada sezeryan zordu evet ama normal yapan varsa tebrik ediyorum bence daha zoru normal sezeryanda oyle tabıkı ama allah hepımızın yardmcısı olsun hepinizin inşallah gönlünüzce doğumunuz gerçekleşir kafanızı şişirdim hakkınızı helal edin🌸🌸