HanifeAsya canım kafana takma benim de sağlık ocağında 32-33. Haftada gitmiştim işte bebek çok aşağıya inmiş fazla yürüme vs dedi kendi doktoruma muayene de sordum artık doğum yaklaşıyor normal bebek kendine yer arıyor dedi ayrıca ben şuan 37+4 deyim benimde düşük yani takma kafana herkes herşeyi söylüyor