Yusra61_ yok riskli gebelik degil sukur, yatista ben zorluyorum kendimi sola yatmak için daralma olduğunda bile zorluyorum düşün… o zaman ben yanlış mı yaptım yani daralma geldiği an şekil değiştirmem gerekiyor o zaman öyle mi ay ne bilem ya bana hep sağına ve soluna dön dedi doktorlar hatta full sola donuk yat dediler sağa dönük yatınca da damarda mi ne sıkıntı oluyormus bebeğe kan akışı zor gidiyormuş. Bi raddeden sonra zorlandigimi fark ettim o yüzden sırt üstü yatmak zorundayım napym valla