Sevimlianne_adayi Caglali üsten 4 üncü yumurtlama gözüküyor canım çatlamış sonra ama tekrar koyulaşmış yine de değerlendir teste devam et
Mihrimahvuslat Caglali 4.testte yumurtlaman olmuş diğerinde çatlama olmuş belki düzgün yapamadıysan ondan tam silik çıkamamış diğeri 😬
Kucukmeleg-bklyrm3480 Canım sende muhtemelen yumurtalık kisti var bende bu testi kullanıyordum ınnovita markası böyle çift çizgi sürekli oldu o ay muayene de kist çıktı sende bi baktır
Caglali Kucukmeleg-bklyrm3480 ovulasyonda zaten çift çizgi çıkar hormanda LH olduğu için, önemli olan iki çizgi koyu çıkması
Kucukmeleg-bklyrm3480 Caglali kist olursa her daim çift çizgi çıkar eğer hormonları normal olan biriyse yumurtlama dışında çift çizgi çıkmaması lazım
Caglali Kucukmeleg-bklyrm3480 bende kistim yok, ama Lh hormonunda her zaman çift cizgi çıkar, kime sorsanız öyle der. Ben öyle okudum. Size denk gelmiştir öyle