Arkadaşlar merhaba, 4 aylık gebeyim sizinde vajina da peçeteye silince yada akıntıyı hisseder gibi su gelme durumu var mı az da olsa? Bu durum beni biraz gerdi😟( Bazen beyaz geliyor kremsi ki bu zaten her gebede oluyordur, bazen ise böyle su gibi hafif ıslaklık. )