Gizem3544 Kızlar 35+4 üm bugün ama aşırı zorlanıyorum artık sanki ödemden kilodan zor nefes alıyor zor yürüyor gibiyim.Bel kalça ağrısı nefes darlığı var sizde durumlar nasıl? Normal mi bu kadar zorlanmam artık
Urbe43 Gizem3544 bende 34. Haftadayım ve aynı şeyleri yaşıyorım hele bel ağrısı çok fazla yaşıyorum:(
Denizkaramuk Gizem3544 al benden de o kadar kuyruk sokumumun ağrısından ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum bir garip oldum. Ayaklarımda davul gibi oldu bugün eşimle yarım saat ayaklarıma güldük😅
ArvenMom Gizem3544 karnım ve göğüslerim ağırlık yapıyor ama vücudumdaki ödem nerdeyse yok sadece bel ve kızımın hareketleri can yakıyor 34 hafta 🦦
MelisBerdo Gizem3544 hepsi bende de var 35+3 olduk bugün. Ödem o kadar çok var ki gününde kilom 2 kg kadar fark ediyor. Yürümek zorlaştı mide yanması en üst noktada
Gizem3544 Denizkaramuk aynen benimde öyle eller ayaklar balon balon sabah uyanınca hele ayaklarıma basıyorum sanki puf puf bişeye basıyor gibiyim 😂
Gizem3544 Fatma027 bol su ödemi atmak için tuz kesilecek bide ben uzanırken ve uyurken ayaklarımın altına yüksek yastık koyuyorum ama işte tam %100 fayda etmiyor.Doğumdan sonra gidiyormuş sabredicez mecburen
muser24 35+3 olduk biz de, biraz iş yapsam hemen yoruluyorum, karnım ağrımaya başlıyor, karnıma kocaman şişirilmiş bir balon koymuşlar sanki, oturunca kalkmakta zorlanıyorum, daha erken ama artık bebiş gelse diye düşünüyorum
Gizem3544 muser24 gerçekten bende bazen Allahım artık doğurmak istiyorum diyorum hatta ağlıyorum bazen 😅 sonra hemen yine de zamanında olsun dayanırım diyorum ama zor gerçekten
Gizem3544 MelisBerdo benimde canım ayakkabılar falan olmuyor artık..sağ salim doğuralım zamanında az kaldı inşallah 🤲🏻
Opecert 35+3 sevgiler ödem cok yok şükür ayaklarım bir tek ama bel ağrısı yatarken özellikle braz fazla oluyor ödem icin bol su tavsiye ediyorm idrar rengi açılana kadar su icmeniz lazm ve tuzu cıkartmanz ben az ödem olmasını ona baglıyorm benm de yüzüm kilo aldı sıkıntım o😂