Merhabalar , 23 Nisan beklenen adet tarihim düzenlide olurum 14 Nisan’da eşim izine geldi ortamala adetime 9 gün vardı 2 gündür açık pembe lekelenmem oldu bende adet geciktirici kullandım izin süresinde adet olmak istemiyorum
Adet geciktirici kullanırken gebe kalmam mümkünmüdür ?