Aysedgl Beta HCG 2240 çıktı kese gozukmedi ultrasondanda bebeğim kaç haftalıktır buna göre? Bilemedim arastirdim ama her yerde farkli bir sey soyleniyor
xbebegimx Aysedgl vajinal usg bakildi mi ? Belki gorunurdu. Karindan 3bin ustu gorunuyo diye biliyorum
Prensesannesi96 Aysedgl geç döllenme olabilir canım benim de 2200 çıkmıştı altı haftalık diye gitmiştim gebelik gözükmüyordu üç hafta sonra gittim kese göründü kalp atışı duyuldu çok şükür değerin çok güzel böyle devam eder inşallah☺️
QBuse1123 Aysedgl 4 haftalik gebelik 122 çıkmıştı benimki günün ne kadar geçti ona göre hedapla bulursun
kayra21 Ben kan verdiğimde 2193 çıkmıştı 5+2 günlükmüş 6+1 de hastaneye gitmiştim çok derinden kalp atış sesleri duyuluyordu ama bu beta değerleri çok da hafta için belirleyici değil. Önemli olan günaşırı 2 ye katlaması.
Aysedgl Prensesannesi96 tesekkur ederim moral verdiniz gözüktü kese ama şimdide kalp duyulmadı beklemem gerekiyor galiba birde kahverengi akıntım geldi diye dinlenmem söylendi