Serendipty Haftalık hamileyim gyno lomexin fitil kullandım ama pişmanım bebeğime zarar vermez inşallah erken dönemde fitil kullananlar ilerleyen zamanda sorun oldu mu yazarsanız sevinirim
Kbb25 Serendipty Bende kullandım geçen hafta 14. Haftamda yani bir sıkıntı olmadı çok şükür, kullananlara danışmıştım herkes kullanıyor 30. Haftasında olanlarda yazmıştı sorun olmadı diye enfeksiyon daha çok sıkıntılı
Serendipty xbebegimx ben yazıyorum istersen kullan dedi ama kullanmadan geçirmeni tavsiye ederim dedi