minikmucizeemaak Gulbahar47 Hayırlı olsun, 2 günde bir takip ederseniz sağlıklı artış olup olmadığını anlayabilirsiniz❤️
Gulbahar47 Mihrimahvuslat çok teşekkür ederim ☺️ rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 2 yıl bekledik bir düşük oldu inşallah rabbim bunu bize bağışlar
Gulbahar47 Merveeall evet doktorum da dedi henüz çok erken çünkü bu değer çıktığında adetime daha üç gün vardı bir hafta sonra tekrar gel dedi inşallah o zamana kadar güzel bir artış olur zamanda geçmiyor bir an önce gitmek istiyorum
Merveeall Gulbahar47 olur olur merak etme benim ilk gebeliğimde değer 3 bin kusurlerdeydi o zaman bile kesem gorukmemisti iki gün sonra yeniden kan testi vermiştim 4 bin kusurlere çıkmıştı o zaman görülmüştü kese düşün yani 😅