Zehrasavci Merhaba kızlar 5+2 haftalık hamileyim kahve rengi leke geldi arada karın ağrısı olup geciyor tehlikelimi bayram ya doktor bulamıyorum :(((
Mrsfly Zehrasavci yani canım sorun olabilir olmayabilir ne desek doğru olmaz. Kendini yorma uzan. Kadın doğum hastanesi varsa oraya gidebilirsin
Yagmurr1 Zehrasavci gözlemle bakalım kan da gelecek mi buralarda da okuduğum kadarıyla çoğu kişi hep kahverengi lekelerim başladı sonra da kanamam başladı düşük yapıyorum falan diyorlardı gözlemle bakalım inşallah ters bir durum yoktur 🫶🏻
Mewosss Zehrasavci yerleşme kanaması olabilir adet sancısı gibi gelir gider benimde öyle olmuştu ilk haftalarda içini ferah tut 🌸 ama leke sürekli olursa doktora görün yerleşme kanaması normalde bi iki gün sürer geçer
Mine9166 Zehrasavci tempolu yurumemi söylemişti doktorum. Acile gitseniz en azından progestan verirler. Benimde başlarda lekelenmelerim oldu progestan ve iğne kullandim 17. Haftadayim progestana devam ediyorum.