tkgziremmy06 Arkadaşlar lütfen yanıtlayın 20. Haftama giriyorum servikal uzunluk 30 dedi doktor dusuk riski yok dedi 1 ay önce servikal uzunluk 49 du sabahta agri icin gittim belim karnımın alt kısımları bacaklarım cok şiddetli agriyor napacagim
Bet1 tkgziremmy06 benim 17. Haftadan beri 24 mm hastanede de yattım bunun için aynı zamanda kasılmam ve sancım olduğu için serklaj yapılmadı. Dinlenme ve ilaçlarla 27. Haftaya geldik ama kaşık ağrım geçmiyor ne yapılırsa yapılsın. Sizin de 30 çok uzun da sayılmaz kısa da sayılmaz sinir 25mm zaten. Bence doktor bı progestan verebilirsin hiç değilse ve magnezyum. Bol bol dinlen ayakta çok kalma
Yazmelegi_ tkgziremmy06 çok kötü olursam parol içiyorum yoksa yatarken şey yapıyorum bacağımın arasına yastık alıyorum yatıyorum o biraz hafifletiyor yoksa maffediyor beni de doktoruma soyliycem kontrole gittiğimde belki ona göre ilaç verir
tkgziremmy06 Aslibali enfeksiyon olabilir dedi herhangi bir dusuk tehlikesi görünmüyor dedi bugün arife günü olduğu icin midir nedir fazla ilgi alaka görmedim ama magnezyum verdi ona başladım belki bir ihtimal 😞😞
Aslibali Bet1 sizinle daha önce konuşmuştuk evde mi yatiyorsunuz yoksa hastanede mi? Benim de ilk hedefim 28. Haftayı gorebilmek. Bugün 26 oldum. Serklajim var ama idrar yolu enfeksiyonum var malesef antibiyotik kullanıyorum.
Bet1 Aslibali kusura bakmayın hatirliyamadim. 4 gün hastanede yattım 17 18. Haftalar arası daha sonra taburcu oldum evde yatarak geçiriyorum günleri hastaneye gidiyorum bir tek 27+4 oldum ben şükür. Enfenksiyon olmaması önemli dikkat et canım ilaç da kullanıyormuşsun inşallah bir an önce geçer
ridakegzo tkgziremmy06 canım bu servikal uzunluk her gebede mi ölçülüyor? ben 27 haftalık gebeyim ve sanırım hiç bakılmadı bana.Ne şekilde ölçülüyor acaba
Bet1 ridakegzo karından ultrosonda da görülebilir ama en doğru ölçüm vajinal ölçüm olanı. Doktor size bir şey soylemediyse merak etmeyin normal olculerdedir
Daffad Bet1 canım benim de 20. Haftada vajinal olarak 34 mm ölçtü normal dedi progestan iğne falan vermedi doktor Kaç mm olunca progestan kullanılıyor biliyor musunuz?
Ulvana Bet1 peki onu kendimiz hiss ede biliyormuyuz? 20 haftalık olduk 2 gündür karnımı çok aşağısında pıt pıt hareket hiss ediyorum bilmiyorum bide akıntım var tuvalette bile gidemiyorum korkiyorum idrar yapınca sanki vajina yolum aciyor
Miracnammesi- tkgziremmy06 cnm benimde 18 hastalıkken 30 mm ölçtü doktor progestan verdi onu mutlaka kulan çok iyyi oluyor
Yoncaburak tkgziremmy06 benımde sızın gibiydi doktorum heyet raporu verdı hemen yatıyorsun dedi agrım kasılmalarım olmasın diye magnezyum kullanıyorum
tkgziremmy06 Hepinize cok teşekkür ederim dün magnezyum başladım biraz azaldı agrilarim ama haftaya detaylı ultrasonum var insallah o zamana kadar cok zorlamaz
Ulvana tkgziremmy06 ağrıların ondanmı oliyur?öylemi dedi doktor?bide suyun geliyormu yani akıntın varmı?peki bebeyi nerde çok hiss ediyorsun?
Ulvana tkgziremmy06 bende 20 haftalık oldu.en son 12 haftada gitdim doktora.şimdi 21 de gidicem.2 gündür bebeyin hareketlerini aşağıda hiss ediyorum akıntımda çoğaldı bide bilmiyorum oliyurmu sizde alt kısımda pıt pıt diye hareket hiss ediyorum o bebek diyildir diye düşünüyorum çünki çok aşağıda en çok sırt üstü uzandığımda oliyu bilmiyorum neden
Deletedmom_50 Daffad canim senin olcum normal çıkmış düşme felan yaparsa verir ve serklaj yapılır ona göre