Selam kızlar, bugün doktor randevum vardı bebeğimin 3 hafta önden gittiğini söylediler. Şeker yüklemesi yaptırmıştım değerler sınırda çıkmıştı ama şeker yok dediler. Bugün de baba ya da annenin boyuyla alakalı olabilir dediler böyle bir olay yaşayan var mı bebeğime zararı olur mu bu önden gitmesinin cevaplarınızı bekliyorum şimdiden teşekürler 🙏🙏🥰