Gldekpnci Kızlar 19+3 deyim 19 a girdim gireli mide yanmalarım başladı çok şiddetli önerebilcegnz bişey var mı benim gibi olan
Logu Ben 33+3 teyim bir aydır yaşıyorum fena şekilde mide yanmasını. Bana iyi gelip rahatlanlar rennie duo şurup, soğuk süt, elma, sakız çiğnemek, maden suyu oldu. Ama bir süre sonra yeniden başlıyor malesef.. siz de deneyebilirsiniz.
Ozlemmmm3 Soğuk süt gaviskon şurup birde ben yanacagini hissettiğimde rahatsiz olduğumda geceleri sol tarafa yatıp bir yastik daha koyuyorum kafamin altina o midemi rahatlatıyor. Bide baharat köfte vs uzak durun acı közlenmiş biber falan delirtiyor mideyi aman deyim dikkat edin.