Melis_tugba bebiş büyüdükce yeri daralıyo . Eskisi gibi siddetli tekmeler hissedilmiyo. O haftada benimde öyle olmustu. Hareketli olan bebek bi anda durdu hiç hareket etmedi. Kosa kosa acile gittim , sağlık ocagına gittim . Şükürler olsun bebeğim iyidi canım.
Seninde öyledir. Bu haftalardan sonra tekme gibi degilde böyle dalgalanma ittirme biyerde toplanma gibi hissedebiliyosum bazen. Ben 31 hafta olcam yarın hala öyle cok düzeni yok. Bebeklerin uyku düzeni basladı. Bide yarı uzanır pozisyonda oturunca ben cok hissediyodum. Soda da cok hareketlendiriyoru bebegi .
Bide soda iç istersen bide elini karnına koy öyle bekle. Bazen hissetmiyorum ama elimi koyynca hissediyorum. Cok yorulunca da etmiyo bebis hareket .
Sıvının içinde uyuya kalıyomus 😊 yürüken sallandıkca. Sen her ihtimale karsı acile git. İçin rahatlasın. Artık sağlık ocagı benden yaka silkti valla ;( 2 günde bir gidiyorum bende. 🙏🏻 Bide unutmadan bebegin en hareketli oldugu saatler aksam 7 gece 10 arasıymıs sanırm sen kendini strese sokma sen stres yaptıkca bebek etkileniyo daha cok hareket etmiyo. Benim evde etmiyodu sağlık ocagına gidiyodum beklerken lap diye bi tekme. Sıpalar dalga geciyo bizimle.. eşin gelene kadar soda içmeyi dene , yada evde varsa visne suyu da cok hareketlendiriyo sıpaları. 🙏🏻 Karın toklugu istiyo sıpalar , sevdiği yemekleri içecekleri istiyolar 😊🤗 gittiğinde bizede haber ver . Güzel haberlerle gel insallah canım 🌸🌸🌸