yildizfamily ilk dogumumdu. Cati muayenesine aldi doktorum 3 cm aciklik varmis sancim yok suyum gelmedi nst de sanci cikmamisti. Doguma alalim dedi gidiyim suyum veya sancim gelince geliyim dedim yol uzakti esim askeri personel gondermedi ne ne olmaz diye. Odaya ciktik onluk giydim 1 saat sonra 4 cm oldu aciklik belki o kadarbile degil. Epidural taktilar belimden hic hissetmedim. Bacaklarini hissediyo musun dediler evet dedim yuruyebilirim hatta 😂 ayaga kalkinca resmen dusucektim esim tuttu uyusmus hemen. Sonra suyumu patlatti ebe hissetmedim belli araliklarla acilmamai takip etti nst de sanciya bakti. Tabi bu arada suni sancida takili bende. Sonra 2. Dozu istedim aslinda aci yoktu veya sanci hissi ama sanki gelicek gibiydi tedirgin olup istedim. İkincide biraz mide bulantisi yapti kustum sonra gecti. Yurumeye basladim esim yuruttu hizlansin dogum diye aksam 5 gibi yatis verdiler gece 00.07 de dogum yaptim hic bir aci sizi hissetmedim. Bel bas hicbir yerimde agri falanda yapmadi halada yok. İkinma hissim gitmedi zaten tutmak mumkun degildim kendimw yaptigim en guzel hediye. İkinci dogumumu yapicam yine epiduralli normal dogum istiyorum 🤗