[silindi] valla o kadar rahat ki
15 sene önce annem umreden bı elbise getirmişti siyah krep. O zaman boldu biraz giydim bıraktım.
Geçen elime geçti hep giyiyorum artık kiloda alınca çok güzel oldu hem karnımda çok meydanda olmuyor elbiseyle. Daha rahat. Ben de alışık değildim ama çok rahat ettim şimdi alcam bitane daha bayrama alaym dedim yetişmedi begenemedim😅