Miya-m evet ölçüm cihazım var günde 4 kere ölçüyorum. Sabah açlık ve öğlen toklukta sıkıntı yok ama akşam 1. Tokluk gun geçtikçe artıyor.diyet de yapıyorum. Diyet yaptıkça düzeleceğine bozuluyo, hem acı çekiyorum hem mükafatı yok.ben Nutella hayalleri kurarken yüksek geldikçe sinirleniyorum. Normali mi bu acaba gebeik ilerledikçe artabilir mi acaba, doktoruma da sorucam tabi ki sadece var mı benim gibi olan diye merak ediyorum