1anne2bebek__ mutluuumom_01 ikisi birlikte olmamış sanki. Söylerken birbirinden bağımsız iki farklı kişinin ismi gibi geliyor. Tek tek daha güzel benim fikrimce. Ama içinize sinmesi önemli tabi.