Tubii97 meliiisoz Benim kasılmalarım oluyor yorulunca çok ayakta durmamam lazımmış. Aşağıya çok baskı oluyor Senin nasıl? 31+5deyiz buarada🤗
Mucizelerim_ meliiisoz kasılma nefes darlığı mide ağrısı tansiyon düşüklüğü onu düzeltmek için tuzlu ye bundada ödem agrilari aşırı agirlasma yorulma el uyuşması ne ararsanız var 😁beni asıl yoran kasılma ve vajinaya baskı zaten surecim riskli ama 30 dan sonrası bebek ağırlığıyla beraber kasılmalar sanki daha daha arttı
Strawverry meliiisoz bende 31 haftalığım bel ve sırt ağrısı karnım da bazen öyle ağrı oluyor ki dayanılmaz hale geliyor uzansam olmuyor ayağa kalksam ağrılarım daha çok oluyor artı mide bulantısı da oluyor
minikmucizemmmmmm meliiisoz hafif kasılma, sırt ağrısı bel ağrısı, özellikle geceleri yüz kere tuvalete kalkıyorum😵💫 çok çabuk yoruluyorum, uyuyamıyorum gece
meliiisoz Mucizelerim_ benimde ayaktayken kasılmam oluyor canım duşta bile hissediyorum vajinada ağrı batma nefes darlığı kabızlık bulantı bacak ağrısı ne ararsan var ara sıra sağ böbreklerim ağrıyor genişleme var🥺
meliiisoz Tubii97 benimde ayaktayken kasılmam oluyor canım duşta bile hissediyorum vajinada ağrı batma nefes darlığı kabızlık bulantı bacak ağrısı ne ararsan var ara sıra sağ böbreklerim ağrıyor genişleme var🥺
Tubii97 meliiisoz Aynen duşumu hemen yapıp çıkmam gerekiyor duramıyorum ayakta 😣 Yalnız olmadığımı duymak rahatlattı
Mucizelerim_ meliiisoz sikayetlerimiz hep aynı ağrım var demeye utanır oldum o böbrek ağrısını sorma bendede var idare ediyorum ilk geneligimde aşırı büyüme olup stent takildi korkumdan doktora da söylemiyorum hayırlısı ile su 40 45 günü doldursaydim Hepimize saglikli zamanlı doğumlar diliyorum
Nk06 Kasılma dediğiniz karın sertleşmesi ise bende de çok oluyır ayaktayken evet ağrı acı olmuyor ama semsert oluyur 32+4
Miracnammesi- Benimde 32+5 bugün aşagıya doğru başlı ve batma oluyor acaba normal mi dünde bayya akıntım oldu ya 😌
Buustncr 32 bitmek üzere. Vajina ağrısı, özellikle ödem ellerim ayaklarım hep şiş. Uzun süre bir tarafa uzanamama, Ağrı oluyor ve dönünce uykumdan uyanıyorum
meliiisoz Strawverry karın ağrım nerdeyse hamileliğimden beri hiç geçmedi gerçekten hamile kalmadanda çok kabız oluyordum iyice arttı ne yesem hazmedemiyorum sindiremiyorum bir şekilde çıkarmak istiyorum 🥺
Strawverry meliiisoz sorma canım benimde bel ağrım öyle sürekli bıçak saplanır gibi oluyor bazen acıdan ağlıyorum
Deletedmom_50 meliiisoz canim npysn kız benim iç camasirinda ıslaklık oluyo çocuğun suyu diye korkuyorum ama nerden anlaşılır
Deletedmom_50 meliiisoz özellikle ayakta iken oluyo yatarken bisey yok bugün sağlık ocağına felan gittim birazda artık evin içinde geziniyorum 14 gün oldu olalı serklaj