Ebrumertruzgar fatma2344 ya beni sonrasi korkutmuyor da o an korkutuyor dogum ani sag salim evimize gelelim de hepimiz icin
Ayseoztrk Kızlar şimdi doktordan geliyorum bebiş dönmüş sonunda kafası doğum kanalında dedi nst de sancım çıktı biraz doktor her an gelebilir dedi. Ama 40 haftam pazartesi doluyor salıya kadar doğmazsa eğer uyarıcaz dedi 🙄 bebeğimin kilosu da 3100 gram. Kızlar dua edin ne olur doğsun artık
Sedda Bızde 39+1 deyız hadı gelsin dıye gun sayıyordum ama sımdı gelme ogluş dıyorum cunku grıp oldum 😔 onunda sanırım gelmeye nıyetı yok henuz cok sukur kı 😊
lavitaebella Ayseoztrk 39 olduk bugün. Sanki bir su sızıntısı var anlayamadığım. Sancı falan yok. Nişana benzer bir şey de yok. Gün içinde tetikte olurum ve doktoru aramayı düşünüyorum.
Muallimanne 39+2 bugün çatı muayenesi oldum😶 normal doğuma uygun yapın dedi. Bebek 3800 doktor son sekiz gün dedi. Şuan inceden bir korku başladı kendimi kurbanlık koyun gibi hissetmeye başladım 😌😌😌
mujdefem 38 hafta yarın bitiyor benimde 🙈Allah izin verirse haftaya bugün alıcak dr...Son günler daha evhamlı geçiyormuş onu anladım...Sağ salim kucaklarımıza almayı nasip etsin Rabbim 🙏🏼🎈