Busra_5461 yine bi 40 çıkmış. Bizde henüz tık yok. Doğum pozisyonunda bekliyo beni tekmeliyo😂 ne zmn sağlıkla sıhhatle doğacaklarsa o zmn gelsinler biz bekleriz cnm😊
Sevdemine ayy sizin son üç gğn kavuşmanıza, sağlıkla gelsn inşallah. Deneyimlerinizi bizimle de paylaşın♥️ İnşallah ağrısız sızısız kucaklayın evladınızı🎈