Ezeleda canım benimde 31.haftamda eken doğum riskim çıktı, hiç birşey yapmadım sadece yattım, yürümek bile yasaktı.. bende senin gibi magnezyum kullandım. 36. Haftada risk ortadan kalkıyor, çok az kalmış senin azıcık daha sabret yatarak geçir iş yapma yürüme