37+3 te 18nisan Salı günü sabah doğum yaptım bebeğim 3810 gr doğdu doğduğunda bi sıkıntı yoktu ben hazırlanana kadar solunum sıkıntısı var diye yenidoğana gitti ve kucağıma alamadım kokusunu içime bile çekmedim şimdide enfeksiyon çıktı tedavi görüyor bende şeker olabilir hamilelikten dendi bu yüzden ciğerler gelişememiş normal zamanında bile doğsa yine küveze girerdi dedi doktorum oğlum bi 10 gün daha küvezde kalacak sanırım benim gibi böyle bir durum yaşayan varmı birde dualarınıza ihtiyacımız var oğluma kucağıma alacağım günü sabırsızlıkla bekliyorum 🥹