Tugceeylul Aysesare canım karar senin ben etkilemek istemem ama ben yaptırmadım şahsen zaten normaldede yememe dikkat ediyorum gerek duymadım 😊
Sinemezgi Aysesare bende çok kararsız kaldım yaptırmakla yatırmamakla arasında 26+3 üm yazılarıda çok okudum araştırdım ve yaptırmama kararı aldim yediklerime özellikle tatlıya daha çok dikkat edip keseceğim
Aayseakdag Ben bugün yaptırdım ailede şeker tanısı olduğu için gerek gördü doktorum. Ama çok zor 🤢🤢🤢🤢
Yelizbck Bnde perşembe günü yaptircm 50 ml yapıyormuş doktorum.. çok zor geçeceğini düşünmüyorum o yüzden