yenibirannis Kizlar duphalac şurubu günde kaç ölçek ve aç mı tok mu iciyosunuz faydasını goruyomusunuz bana Dr sabhlari aç karnına 1 tatlı kaşığı dedi ama etkisi olmuyo herlde su içip o kadar hareket etmeme rağmen
yenibirannis Cayvarmiya dr öyle önerdi banada saçma geldi çünkü aç karnjna bjde nette okuyorm millet günde 2 3 kere iciyomus
yenibirannis Cayvarmiya şimdi Dr aradım tok karnına günde 2 kere içsem olurmu aç karnına bişi yapmiyo dedim bana olur iç dedi madem oluru var niye baştan soylemiyosun ya valla değişik Dr ya yemek kaşığı içsem olurmu
Ruya_burcu45 Ben kabizliga çareyi sabah aç karnına elma yada armut yemekte buldum. 6 yada 7 civarı uyanınca birkaç dilim yiyorum, üzerine de 1 su bardağı dolusu su içip geri yatıyorum. 9 civarı da uyanıp kahvalti yapıyorum. Çok rahat ettim
Aslibali Arkadaşlar bu şurup ben de aşırı bel sırt kasik karın ağrısı falan yaptı 22 haftalarimda yan etki olarak bilginiz olsun.