Arassimo Maya Duru Alya Ada Suan icin en cok Maya agir basiyor ama surekli fikrim degisiyor digerlerine gore daha nadir bir isim hem de cok hos geliyor
Mothertea Arassimo bence maya ismi ile okulda vs dalga geçilebilir yeni kuşak gümbür gümbür ileriki zamanlar daha fena olabilir tabi ki size kalmış diğerleri cok iyi alya bende isterim bir kızım olursa
Arassimo Ceren-12 alya’yi ben de cok begeniyorum ama acaba bu kusak bebeklerinde cok mu konuldu diye dusunuyorum
Arassimo Mothertea evet Alya cok hos ama cok mu konuldu acaba diye dusunuyorum. Maya da yani hamur mayasi da olsa kotu birsey degil aslnda anlamlarina da baktim baska guzel anlamlar yaziyordu da bilemedim yine de”/
Blm26 Maya. ♥️ Bu isimde bir öğrencim vardı çok tatlis başarılı bir öğrenciydi. İsmi hep dikkatimi çekmişti 😋
Arassimo Blm26 ya ben de cok begeniyorum cok tatlis bir isim bence ve nadir bulunuyor. Mayadan once Ada cok icime siniyordu sonra biraz sogur gbi oldum yani habire dusundukce fikir degistiriyorum :)
Arassimo Sm135 ben de mayadan once adaya cok icim sinmisti smdi de maya agir basiyor ama yine de kararsizmm :)