Hanımlar bişi sormak istiyorum hani bu platform da okuduğum kadarıyla hamile kalındığında yerleşme kanaması oluyormuş bunun olması şart mı olmayıp hamile kalan var mı bilgi verirmisiniz merak ediyorum çünkü her ay denediğimde yerleşme kanaması olur mu diye bekliyırum