Bebeğimin göbeği 12.günde düştü şimdide göbeğinin içi sulu gibi zıbınları sarı iltihap oluyor bu tarz bi sey yasayan var mı bebeğinde? Nasıl geçicek birde ilk anneliğim acemi olduğum için dün bebeğimi yıkadı kayınvalidemle görümcem acaba göbek bağı ıslak mı kaldı bugun zıbını tamamen sarı iltihap olmus nasıl geçicek