mercimekkoftesi1 Benimde sizin gibiydi.
Sağlık ocağına gittiydim doktor krem vermişti kortizonlu 2 günde yara kabuklarını döktüydü iyileşti. Fito mu neydi tam hatırlamıyorum.
Genelde her kadının 1 kere oluyor o geçtikten sonra bir daha asla yara olmuyor meme alışıyor.