Masalduru canım merhaba benimde kafam karışıktı bu konuda.Devlet hastanesındeki doktor bence gerek yok aclık tokluk kan sekeri aldır baktır düzenli aralıklarlada takip ettir dedi.Açlık tokluk şekeri baktırmakla şeker yüklemesi aynı sonuca götürür dedi.Diyelimki şekerin çıktı ikisindede çıkacaktır ve diyet verilcektir dedi.Benim rutin kontrole gıttıgım doktorda yaptırsan iyi olur plesantada suyun fazla çünkü dedi.Bende suyum fazla dıye yaptırdım.Neyse ıkısınde sonuc aynı cıktı açlık toklukla bakılan testle, şeker yüklemesinin.Sonra bir tedirgin oldum bebişe bişey oldumu diye şükür bişey olmadı