Mmeleklr2 Merhaba anneler doruk hastanesinde doğum yapn veya orda doğumunu yapcak olanlar kaçıncı haftadan sonra doğum ücretinde anlaşıyorsunuz acaba birde sancıyı kendi odanda mı çekiyorsun bilginiz var mı