Hlycsr91 Bende bugün 12 + 2 de ikili test için gittim damarlara baktı. Bebeğe giden damarlarda kan akışı yavaş dedi banada coraspin verdi. Folik asiti haftaya bırak ve buna başla dedi.
sda2807 Geçmiş olsun size de ben folik asite de devam 3 hafta sonra bırakabilirsin dedi. Peki kaç haftalık olana kadar kullanacaksınız