Dilaraagkkk Kızlar 20+3 üm tetenoz olamadım sağlık ocağında asi yok diyorlar napmam gerekiyor Mamak’ta oturuyorum hastaneler yapıyor mu acaba bilgisi olan var mı
Sena-cy00 Suhedymn Benim ilk vurulduğum zaman biraz ağrım olmuştu ama ertesi gün geçti aşı vurulduğu zaman bir iki gün ağrı haksızlık falan normal diye biliyorum ama emin de değilim içiniz rahat etmezse bir doktorunuza sorun isterseniz 🌸🌸🌸