Merveer96 Merhaba arkadaşlar eşim ısrarla annesinin ismini koymak istiyor kızıma ben ise kimsede olmayan kendine özgü bir ismi olsun istiyorum. Bu konuda ne yapmalıyım sizce yanlış mı düşünüyorum
Mutlulukkk Merveer96 bi bitmedi şu anasninn babasnin ismini koymak isteyen kocalar 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ de ki evet askim annenin ismini koyalim cnku dunyada baska isim kalmadi. Tovbe ya rabbi yaaa.
Zehra_25x Merveer96 simay dusunebilirsin anlamida gunes ve gumus kadar parlak demek hemde oyle cok kullanilmiyor bu isimde
262223-- Merveer96 bu ne geri kafalılik ya anne baba ismini koymayi bıraksınlar artık ilerde çocuklar memnun olmuyor
zaxeles Ayy valla kız olsaydı bizim evde de aynı kavga olacaktı sırf bu yüzden erkek olsun diye dualar ettim ne saçma ya ayrıca büyüklerin adını koymak çocuğun karakterini etkiliyo direk o kişinin huyunu suyunu ve kaderini alıyor