Kızlar 39 haftalık hamileyim ama ultrasonda bebek 40 hafta gözüküyor doktorum dün çatı muayenesi yaptı normal olduğunu ve normal doğuma elverişli olduğunu söyledi rahimde yumuşama var dedi fakat hiç açılma yok. Nst de sancı çıkıyor ama ben hiç hissetmiyorum. Açılma olması için ne yapabilirim. Hurma, ananas yiyorum, ahududu çayı içiyorum günde 2 kere duşa giriyorum. Yarım saat kadar yürüyüş yapıyorum ve merdivende inip çıkıyorum ama banamısın demiyor. Başka önerisi olan varmı?