Hilallalal Ya kızlar 1 numara bebek bezi prematüre bebekler için mi yenidoğan için 2 numara mı almam lazım
ikizlerimveannesi Hilallalal biz 1 numara aldık zaten üstünde 2-5 kg yazıyor daha büyük doğamazlar diye düşündük 😁
iremby Hilallalal 2 paket 1 numars 4 paket 2 numara aldim. Yenidoğan ikiside. Ustlerinde kilo yaziyor zaten. 1 numara 2.5 kilodan 5 kiloya kadar. 2 numara 4 kilodan 7 kiloya kadar.
Hilallalal Cansuercan evet bende öyle düşündüm canım ama komşum 2 Alman lazımdı deyince kafam karıştı
Cilga Ben 1 numara aldım canım molfixin 132 adet 2-5 kg yazıyodu bebisleri 5 kg dogurmicagimiza göre o mantıkta aldım bende 1 ay falan kullanır dedi annem 1 numarayi 🤔
Hilallalal Cilga bende 1 numara molfix 100 lü aldım canım ama biraz önce komşum 2. Ye hamile yanlış almışsın dedi kafam karıştı
VahideEktirir Hilallalal bebek bezlerin üstünde kilosu yazıyo bosver herkesin dediğine bakma 🙄 normalde yeni doğan 1 numara dye geciyo
GozdeCemre Hilallalal sen bakma Ona canım çocuğu 5 kilo mu Doğuracaksın o kadar minnak oluyorlar ki o bez şimdi gözüne ufak gelirken büyük bile oluyor 😇1 numarayı 20 gün 1 ay kullanıyorlar
Hs4523 Hilallalal komşunuz yanlış söylemiş benim yeğenim 2 aylık anca 6 kilo oldu rahat 40 gün 1 numara kullanılıyor ve öyle 2 paket fln yetmiyor herkes stok yapma diyor ama ben şimdiden 120 tane aldım 1 numara ve yetmicek biliyorum bi paket daha almayı düşünüyorum
Hilallalal kbra97melegi ay canım süper ya rahatladım valla bi ara gidip değiştirsem mi demiştim 🤦🏼♀️
Loyam Geçen gün aynı konu benim de kafama takıldı molfix 1 numara 132 li bez siparişi vermiştim sleepy 1 numarayı görünce çok minik gibime geldi hata mı yaptım dedim ama en az 1 ay kullanılıyormuş