Merhaba kızlar, bugün detaylı ultrasonda bebeğin herşeyi çok normal ve haftasına göre uyumlu olmasına rağmen kalpte arsa teşhisi koydu doktor. Bunun normal insanlarda da olduğunu ama down sendromlu insanlarda daha sık görüldüğünü söyledi. Amniyosentez önerdi ama bu durumla daha önce karşılaşan var mı? Amniyosentez yaptırdınız mı ya da bu şekilde doğum yapan var mı aranızda🙏🏻