melikepolat Kızlar merhaba 1,5 yıldır bebek istiyoruz.Reglim normalde gecikmez 6 gün gecikti ve bugün kan testi verdim beta hcg 0.200 gözüküyor ne demek acaba yükselir mi bu değer yardımcı olur musunuz ??🥺
Merilyay melikepolat canım 10 gune kadar olmazsan umut et benim 1 hafta sonra çıkmamıştı beta da gec yumurtlama oldugu için cok sonra ögrendim ben
Bet1 melikepolat adetin duzenliyse olmayabilir ama geç döllenmeyse olada bilir. 4 5 gün daha olmazsan doktora git mutlaka her gecikme hamilelikten de olmayabiliyor başka bir şey varsa müdahale etsinler. Bende düzenli olan birydim ilk defa 54 gün olmadım bekledim bekledim meğer yumurtalıklarda sıvı birikmesi olmuş oda tıkanıklığa neden olmuş adet söktürücü kullanarak düzeldi bir daha da sorun yaşamadım
Kanatsiz_1_melek melikepolat negatif malesef yükselmez sanirim stresten olabilir arada adetler böyle geçiyor 6 sene çok uzun tup bebek dusunmedinizmi
Kanatsiz_1_melek melikepolat neye güldünüz anlamadim negatif olan kan testiniz var zaten yani hamilede değilsiniz sanırim daha bekleyeceksiniz insan oğlu ağlanacak halinde gülebiliyor bazen😉
262223-- melikepolat negatif canım 0 ile başlayan her değer negatif olur 6 gün gecikmesi bir tuaf doktora gidin bence adet söktürücü versin bu arada geç döllenme olabilirsiniz 2.3 gün sonra yine kan verin
dilekgi123 melikepolat benimde 6 gün geçikti eşim gelince kan vermeye gitcem daha gitmedim 🤭 siz hastaneye gitmeden evde hamilelik testi yaptınız mı