Kbrashin evet aynı şekilde benimde üçlü taramada çıktı 149 kişi arasında diye amniyon istediler ama ben yaptırmadım Allah’a şükretmekten başka çarem yok ben bebeğime her şekilde sahip olmak istiyorum ama hemşireler hiç korkmayın ilk gebelikse hemen hemen herkese aynı şey söyleniyor demişti