kardelen321 Olduk 39+6 düzensiz sancılarım var ama açılma yok nasıl olacak bu durum bilmiyorum. İnsanın sabrı kalmıyor bu sancıları çekerek açılmanın olmaması bırde bunlar asıl sancı değildir diye düşünüyorum. Daha güçlüsüne var daha
hayalperest2310 kardelen321 sancın varsa açılman olur canım zaten açılmayı tetikleyen sancı inşallah kolay bir doğumun olur 🤲🤲
Burcuuu12A kardelen321 39+3 oldum bende de ne sancı ne açılma hiçbir şey yok arada adet olacakmışım gibi karnım ağrıyo ama o kadar. Devlet takipliyim pazartesi kontrole gidicem ama devlet hastanesi 41e kadar normal doğumu bekliyor mu?
hayalperest2310 Burcuuu12A bende senin gibiydim canım 40+5 le suni sanci verilerek doğum yaptım kendi sancım yoktu çok hafifti