Usui ben prego aldım iyiki de o markayı tercih etmişim 2000 lira idi ama deydi diye düşünüyorum. Pusetler artık hastane tarafından doktorunuz tarafından isteniyor bebeklerin çıkışı o şekilde yapılıyor hastaneden 1 yaşına gelene kadarda arabada bebeğin pusette olması gerekiyor 1 yaş sonrası oto koltuğu zorunlu zaten