Busy Nurs3na ben yaptırdım doğumda kordon keserken falan olası bi tetanoz a karşı yapılıyor ama tabii karar sizin. Kar zarar ilişkisini iyi düşünmek lazım…
Poncikpanda Nurs3na ilk dozu 16.haftada yaptır dediği için yaptırdım herkes erken dedi ama ben doktoru dinledim doğumdan sonra da devam etmeyi düşünüyorum toplamda 4 doz olacakmış sanırım
Nurs3na Benim 18 haftada kanama vs olmuştu bu sebeple şuan yapmayalım sonra demişti öyle kaldı ama bakalım çok ağrı oluyor mu
MeltemEA Ben kendi isteğimle yaptırmadım.Bir ara yaptırayım dedim toplatma muhabbeti olmuştu,soğudum yaptırmadım.
newmom07 Bende cok kararsızım ya.. 28 haftada 1 yaptırın sadece diyen dr var onu yaparım belki dr çok ısrarcı
Oznur28 Nurs3na ilk gebeliğimde yapıldığı için, şimdi gerek duymadı doktor yaptırma dedi . 5 sene var aralarında. 10 sene koruyuculugu var dedi