Koliva gercekten kafanıza takmayın benım bebegımde 28.haftadan 37.haftaya kadar ıkı hafta gerıden gelıyordu cok agladm cok stres yaptım neler yedım içtim fayda etmedı cnku doktor bebegın mınyon olacak dedı ama 37.haftada kontrole gittigimde gerılık 4 haftaya cıkmıstı ve bır haftada hıc ama hıc kılo almamıstı. Bugun doguma alıcam dedı ve o gün dogurdum smdı 26 günlügüz kucagımda emzırıyorum hıcte bır sorun yok gelısıyor mama ve anne sütü verıyorum baya baya toparladı kendını . Her seyın bası stress bazen bız ne yersek yıyelım bebek almak istedigi kadarını alıyor gerılık bır sorun degıl yanı