miniktirtilinannesi04 Elenor 17+4 olduk çok şükür bugün ara ara miğde bulantıları tekrarladı ve artık bebişimin hareketlerini hiddesiyorum 🥰 Haftada erkek olduğunu öğrendik yavrumun 💙
Elenor miniktirtilinannesi04 galiba bu sene erkek senesi ben henüz öğrenmedim cinsiyetini oğluş sağlıkla gelsin.. bende de bu hafta mide bulantıları hafif hafif oldu ama kan ilacına başladım galiba ona bağlı diye düşündüm..
miniktirtilinannesi04 Elenor aynen canım oyle bu haftada sorun ben kan ilacida içmiyorum migdem çok kötü kusmalar bende şimdi başladı yoksa başta azar azar vardı oda tavuk eti gördüğüm vakit
cagla9094 16+5im oğlum olucak inşallah bulantım yok çok şükür ama mide yanmam başladı 2 gündür umarım uzun sürmez
FcsjM cagla9094 sağlıkla gelsin oğlunuz. Yüksek yastıkta yatin birde yatmadan 3 saat içerisinde birşey yemeğin mide yanmaniz olmaz.😇🙋♀️
Arassimo Hamileligimi ogrendigm andan beri deli gibi midem yaniyor☹️ bir tane oglum var bir de kizim olacakmis cok mutluyuz🥰 bir oglan bir kiz hep hayalimdi🙏🏻
Adapte34 Arassimo yaaa ne güzel bana da nasip olsun allahım benimde bir kızım var bunu hep erkek hissettim hamileliğim farklı geçtiği için ama doktor kıza benzetti detaylıya gir dedi onu bekliyorum 17. Haftaya girdik inşallah benimde hayalim gerçek olur 🌸
cagla9094 FcsjM Çok teşekkür ederim hepimizin evladı sağlıklı sıhhatli olsun hayırla kucağımıza alalım inşallah🌸 sağolun denicem mutlaka umarım faydası olur
Arassimo Adapte34 insallah Allah gonlunuze gore versin🙏🏻 belki de doktor yanlis gormustur hemen tutturamayabiliyorlar cunki☺️
Tubacaa Adapte34 ya ben de tam tersi bir oğlum var kızım olsun çok istedim doktor erkek dedi ama ne olur ne olmaz diye detaylıyı bekliyorum
Merve3801 16+3 Gayet iyi gidiyor mide bulantım hiç olmadı cinsiyet öğrenemedik bayram sonu kontrolüm var o zaman inşallah 🙏
Adapte34 Merve3801 benimde ne bulantı ne kusma olmadı kızımda beş ay kusmalarla geçti berbattı ama bunda anlamadım bile hamile olduğumu ama doktor bunu da kıza benzetti ben şok 😂