babyasyanil bana yapmadılar çoğunda yapılmıyor. 11 gün yattım ona rağmen yapmadılar(coviddden yatıyordum) karantinam bitti kendi doktoruma gittim özelde yaptı ve yüksek çıktı. Allah’tan ki karantina sonuydu
Ama burda bir iki kiis yaptilar dedi, hepsinde yok özel bir test dediler bana