Htc22 stok yapmayın dıyenlerı dınlmeyın ben almıstım 1,2,3 numara ıyıkı almısım dedım bır numara 160 tane falandı 26 günde bitti . Sleppy aldım bıttı . indirimde molfıx vardı gecenlerde gene aldım stokladım 2,3 numara fıyatı bır anda yükselmıs iyiki almısım zaten ılk ay bebekler altı pıslenınce hemen huzursuz oluyor sık sık degıstırıyorsunuz